про надання інформаційних та освітніх послуг
Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є публічною офертою та публічним договором. Відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх Замовників, а беззастережне прийняття умов якого вважається акцептуванням цієї оферти Замовником.
У відповідності до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, дії визначені в п. 1.5. цього Договору є акцептом цієї оферти, що прирівнюється до укладення публічного договору про надання інформаційних та освітніх послуг (надалі – «Договір») на умовах викладених нижче.
Фізична особа-підприємець Романюк Іванна Станіславівна, яка що діє на підставі даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, номер запису – 2010350000000321915, дата запису – 02.06.2023 року, реєстраційний номер облікової картки платника податків: 3466410646, надалі по тексту «Виконавець» з однієї Сторони, пропонує дієздатним фізичним особам, або юридичним особам, від імені яких діє уповноважений представник (надалі – «Замовник») отримати послуги в порядку та на умовах, передбачених цим Договором.
Визначення термінів
Дизайн сайту (лендінг сторінка / багатосторінковий сайт / сайт інтернет-магазину) – сукупність послуг по розробці логічної структури і художнього оформлення вебсайту Замовника шляхом створення макету за допомогою графічних редакторів.
Лендинг сторінка – невеликий односторінковий сайт, якій спонукає відвідувачів зробити певну дію.
Верстка сайту (лендинг сторінка / багатосторінковий сайт / сайт інтернет-магазину) - створення вебсторінки на платформі Weblium із попередньо створеного макету Дизайну сайту, заздалегідь намальованого за допомогою графічних редакторів.
Технічне завдання / Бриф – це наданий Замовником документ чи інформація, яка передається через Інтернет-ресурси, що містить інформацію про Обʼєкт, який має бути розроблений в результаті надання Послуги, в ньому визначаються основні характеристики Обʼєкта, побажання Замовника, вимоги до окремих елементів Обʼєкту, очікувані результати, тощо.
Ітерація – одноразовий набір зауважень до Обʼєкту, який надається Замовником сукупно одним документом.
Візуальний контент – сукупність послуг по розробці художнього оформлення сторінки Замовника в соціальній мережі «Instagram».
Сторіс – функція, за допомогою якої можна викладати фотографії і короткі відеоролики, які зберігаються і доступні для перегляду протягом 24 годин.
Пост-карусель – формат публікації в соціальній мережі «Instagram», який дозволяє в одній публікації розмістити до 10 фотографій, відеороликів чи поєднувати їх.
Гайд – функція, яка групує інформацію на визначену тематику.
Чек-лист – список визначених пунктів, які включають послідовність дій, набір задач чи предметів для досягнення поставленої цілі.
Інтернет-ресурси – різні канали електронного зв'язку, які використовуються для листування і взаємодії Сторін за Договором між собою та з третіми особами через комунікаційну мережу Інтернет (у тому числі, через акаунти, прив'язані до номерів телефонів Сторін та представників Сторін за Договором, чат та вказані в мережі Інтернет як контактні дані Сторони або кампанії Сторони, у тому числі, електронна пошта, соціальні мережі («Facebook», «Instagram» та інші) та месенджери («WhatsApp», «Telegram» та інші), а також інші сервіси («YouTube», «TikTok», «Skype», «Zoom» та інші) та інформаційні платформи і ресурси, хостинги, агрегатори, що надають послуги з надання ресурсів для розміщення, передачі, зберігання інформації на різних серверах та сприяння комунікації через всесвітню мережу Інтернет.
Обʼєкт – створений в результаті надання Послуг матеріальний (індивідуалізований) результат.
Сайт/Вебсайт – вебсторінка, доступна в мережі Інтернет, на якій розміщується інформація щодо умов надання Послуг за цим Договором, зокрема, але не виключно: https://ridesign.com.ua/
Оферта – пропозиція Виконавця, розміщена на Сайті та адресована необмеженому колу фізичних або юридичних осіб, щодо приєднання до Публічного договору про надання інформаційних та освітніх послуг.
Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Послуги – одна або декілька інформаційних та/або освітніх послуг, які надаються Виконавцем, та умови надання яких зазначені на Сайті.
Акцепт – надання Замовником повної, безумовної та беззастережної згоди на укладення цього Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
Замовник – будь-яка дієздатна фізична особа, або юридична особа, яка бажає скористатися послугами Виконавця, а також має технічну можливість одержання таких Послуг.
Тариф – платіж, розмір якого встановлюється Виконавцем за надання окремих різновидів Послуг за цим Договором для Замовника (вартість Послуг).
1. Предмет договору та загальні положення
1.1.На підставі та умовах, визначених цим Договором, Виконавець надає Замовнику послуги з:1.1.1. розробки вебсайту, що включає: розробку Дизайну сайту, Верстку сайту, налаштування сайту та/або 1.1.2. створення візуального контенту сторінки в соціальній мережі «Instagram», що включає: візуальне оформлення сторінки та/або оформлення сторіс, постів-каруселей та/або оформлення гайдів, чек-листів, презентацій (далі – «Послуги»), а Замовник приймає такі Послуги та сплачує їх, згідно з обраним Тарифом та умовами цього Договору.1.2. Послуги надаються дистанційно з використанням мережі Інтернет.1.3. Всі умови та порядок надання Послуг розміщені в цьому Договорі та на Сайті Виконавця. 1.4.Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту сукупного або окремого виконання Замовником будь-якої з дій, передбачених п. 1.5. Договору, що означає повне і беззастережне прийняття ним всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень та діє протягом усього терміну отримання Послуг, або до моменту розірвання на підставах, визначених умовами Договору або нормами чинного законодавства України. 1.5.1 Замовник Послуг здійснює акцепт Договору шляхом сукупного або окремого виконання будь-якої з наступних дій: оплата Послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цим Договором та на відповідних сторінках Сайту та/або на підставі виставленого рахунку;1.5.2. поставив(ла) галочку поруч із тезою: «Я прочитав(ла) і погоджуюсь з умовами Публічної оферти»; 1.5.3. письмове (в тому числі, в електронній формі засобами електронної пошти) повідомлення Замовника про прийняття умов цього Договору на адресу електронної пошти. Положення цього підпункту вважаються дійними лише за умови технічних неполадок на Сайті Виконавця та неможливістю здійснити оплату та/або реєстрацію/авторизацію.1.6. Будь-яка із зазначених у п. 1.5. Договору дій окремо, якщо вона виконана Замовником Послуг, свідчить про те, що Замовник Послуг ознайомлений з цим Договором і згодний з його умовами в повному обсязі. 1.7. Договір, укладений Замовником за допомогою акцепту публічної оферти, має юридичну силу у відповідності зі ст. 642 Цивільного кодексу України і прирівнюється до письмово укладеного договору.1.8. Виконавець має право залучати до виконання цього Договору третіх осіб, зокрема, укладаючи з ними окремі договори. Виконавець має право передавати свої права та обов'язки за цим Договором третім особам без узгодження з Замовником, при цьому Виконавець несе відповідальність перед Замовником за дії третіх осіб як за свої власні дії. 1.9. Всі умови цього Договору є обов’язковими як для Замовника, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугами Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору. Якщо Замовник не погоджується з умовами цього Договору, він не має права користуватися Послугами Виконавця.1.10. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними Виконавцем у цей Договір або з новими Тарифами на Послуги, Замовник зобов’язується припинити користування Послугами.1.11. Послуги надаються лише особам віком з 16 років. Неповнолітнім особам Послуги надається лише за умови надання Виконавцеві письмового дозволу батьків чи інших законних представників або у випадку здійснення оплати Послуг батьками чи іншими законними представниками неповнолітньої особи.
2. Вартість послуг, порядок та умови розрахунків
2.1. Замовник здійснює оплату Послуг за одним або кількома Тарифами, які встановлюються Виконавцем та розміщені на Сайті Виконавця. 2.2. Виконавець залишає за собою право змінювати встановлені Тарифи для різних видів Послуг у разі зміни ринкових умов або за інших суттєвих обставин та/або додавати нові Тарифи. Актуальна інформація про Тарифи для різних видів Послуг розміщена на Сайті Виконавця.
2.3. Сторони погоджують, що остаточна вартість послуг щодо розробки вебсайту може змінюватися в процесі надання Послуг, оскільки остаточна вартість залежить від виду сайту, об’єму інформації, кількості сторінок, додаткових налаштувань, внесення значної кількості зауважень, додавання нових функцій, які не визначалися раніше, чи збільшений об’єму контенту та інших додаткових послуг, які Замовник визначає в процесі надання послуг Виконавцем. Остаточну вартість послуг Виконавець формує після затвердження Замовником розробленого макету Дизайну сайту і внесених правок. В разі збільшення вартості послуг, Замовник має погодити таке збільшення вартості, оплата у відповідності до п. 2.4. Договору є свідченням наявності згоди Замовника на збільшення вартості послуги. В разі відсутності погодження з боку Замовника, Виконавець припиняє подальше надання послуг за цим Договором, оплата вже наданих послуг не повертається.
2.4. Оплата Послуги з розробки вебсайту здійснюється Замовником не пізніше, ніж протягом 2 робочих днів з дня замовлення Послуг за обраним Тарифом та/або виставлення рахунку Виконавцем, в розмірі 50% від суми, визначеної від початкової вартості послуги відповідно до умов обраного Тарифу шляхом безготівкового переказу на банківські реквізити Виконавця або за допомогою платіжної системи. Оплата 2.5. Послуги з створення візуального контенту сторінки в соціальній мережі «Instagram»,здійснюється Замовником не пізніше, ніж протягом 2 робочих днів з дня замовлення Послуг за обраним Тарифом та/або виставлення рахунку Виконавцем, в розмірі 100% від суми, визначеної від початкової вартості послуги відповідно до умов обраного Тарифу шляхом безготівкового переказу на банківські реквізити Виконавця або за допомогою платіжної системи.
2.5. Після внесення правок в макет Дизайну сайту Замовник протягом 2 днів сплачує інші 50% від суми, визначеної від початкової вартості послуги відповідно до умов обраного Тарифу, або здійснює остаточний розрахунок від суми узгодженої Сторонами, відповідно до п. 2.2. Договору.
2.6. Сторони погодили, що оплата сервісу / платформи, де буде розміщений сайт оплачується додатково Замовником і не входить до вартість послуг Виконавця.
2.7. Оплата, визначена в п. 2.3. Договору та сплачена Замовником, у разі односторонньої відмови Замовника від Договору, поверненню не підлягає, крім випадку, якщо Виконавець не розпочав надання послуг за цим Договором – Виконавець повертає Замовнику 50% від сплаченої суми.
2.8. У разі не здійснення оплати, Послуги за Договором не надаються.
2.9. У разі невикористання (або неможливості використання) Замовником сплачених Послуг Виконавця, такі Послуги не надаються повторно, не відшкодовуються в грошовому виразі та не перепродаються/передаються третім особам.
2.10. Вартість Послуг не включає в себе будь-які комісії, що стягуються банками чи платіжними системами за проведення платежу та/або за конвертацію валют. Комісійні витрати за здійснення платежів за цим Договором Замовник сплачує додатково. Також Замовник несе всі вищевказані витрати у випадку повернення Виконавцем йому оплати за послуги Виконавця у випадках, передбачених цим Договором.
2.11.Виконавець не несе відповідальність за послуги третіх осіб щодо застосуванням платіжних інструментів та операторів платіжних систем, та має право відмовити Замовнику у наданні Послуг у випадку неотримання оплати від Замовника, якщо оплата була здійснена останнім через таких посередників, та кошти не були отримані Виконавцем. Будь-які ризики щодо перерахування коштів на рахунок Виконавця несе Замовник до моменту зарахування коштів на рахунок Виконавця.
2.12. Моментом оплати вважається зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
3. Умови надання послуг - розробки вебсайту
3.1. Надання Послуг починається з моменту їх оплати Замовником, шляхом акцепту (прийняття) умов цього Договору, без його письмового підписання Сторонами. Замовник до початку надання Послуг зобов’язується передати Виконавцю заповнене з його боку Технічне завдання / Бриф, а також передати всі необхідні матеріали для надання Послуг (тексти, фото, зображення, відео, таблиці, тощо). Виконавець не приступає до надання послуг до моменту передачі матеріалів та інформації, вказаної в цьому пункті Договору.3.2. Після завершення розробки Дизайну сайту щодо перших двох екранів сайту, Виконавець демонструє результати наданих послуг, які розроблені у відповідності до переданого Замовником Брифу та/або Технічного Завдання. 3.3. Замовник має право надати зауваження щодо розробленого Дизайну сайту перших двох екранів сайту а Виконавець на підставі цих зауважень здійснює внесення правок, кількість зауважень не обмежується. Після внесення всіх правок на підставі зауважень Замовника в перші два екрани сайту загальний стиль Дизайну сайту вважається затвердженим та подальша розробка Дизайну сайту здійснюються в аналогічному стилі.3.4. Після завершення розробки Дизайну сайту повністю, Виконавець демонструє результати наданих Послуг.3.5. Замовник має право надати зауваження щодо розробленого Дизайну сайту, а Виконавець на підставі цих зауважень здійснює внесення правок. Замовник може надати не більше 5 Ітерацій зауважень.3.6. Будь-які зауваження, які надаються Замовником не мають суперечити його попереднім побажанням, які вказувалися в Технічному завданні/ Брифі, затвердженому стилю Дизайну сайту та не виходити за межі обсягу замовленої послуги, яка вказана в п. 1.1. Договору і яка передбачена умовами обраного і оплаченого Тарифу, в іншому випадку, внесення правок за такими зауваженнями тарифікуються Виконавцем додатково, понад суму, визначену в п. 2.1. Договору.3.7. Після внесення правок відповідно до п. 3.5. Договору, Замовник оплачує надану послугу протягом 2 робочих днів згідно з п. 2.4. Договору.3.8. Після отримання оплати, Виконавець здійснює Верстку сайту та передає Замовнику доступ до нього/неї (Об’єкт).3.9. Виконавець надсилає Замовникові результати наданих послуг засобами електронної пошти, та/або в месенджерах, та/або шляхом розміщення їх на файлообмінних сервісах, та/або шляхом розміщення на платформі / сервісі.3.10. Замовник може надати Виконавцю мотивовані зауваження протягом 3 календарних днів з моменту надсилання результатів наданої послуги згідно з п. 3.9. Договору, якщо Замовник не надасть Виконавцю мотивованих зауважень, послуги вважаються наданими належним чином та прийнятими Замовником.3.11. Якщо повна оплата послуг за цим Договором не здійснена, то Замовнику забороняється використовувати матеріали, які демонструвалися чи надавалися Виконавцем за цим Договором, права інтелектуальної власності на ці матеріали в повному обсязі залишаються у Виконавця.3.12. Протягом 2 місяців з моменту передання Об’єкту Виконавець за запитом Замовника вносить незначні правки в розроблений Об’єкт. Незначними вважаються правки, які не вимагають від Виконавця витрати часу в обсязі не більше 30 хвилин.3.13. Правки в створений Об’єкт, окрім тих, які визначені в п. 3.12. Договору, вносяться Виконавцем на підставі окремого рахунку, вартість послуг із внесення правок визначається Виконавцем на підставі запиту Замовника та не входить до обсягу послуги з розробки вебсайту.
4. Умови надання послуг - створення візуального контенту сторінки в соціальній мережі «Instagram»
4.1. Надання Послуг починається з моменту їх оплати Замовником, шляхом акцепту (прийняття) умов цього Договору, без його письмового підписання Сторонами. Замовник до початку надання Послуг зобов’язується передати Виконавцю заповнене з його боку Технічне завдання / 4.2. Бриф, а також передати всі необхідні матеріали для надання Послуг (тексти, фото, зображення, відео, таблиці, тощо). Виконавець не приступає до надання послуг до моменту передачі матеріалів та інформації, вказаної в цьому пункті Договору.
4.3. Після завершення розробки візуального контенту сторінки в соціальній мережі «Instagram» Виконавець демонструє результати наданих послуг, які розроблені у відповідності до переданого Замовником Брифу та/або Технічного Завдання.
4.4. Замовник має право надати зауваження щодо розробленого візуального контенту сторінки в соціальній мережі «Instagram» в разі невідповідності наданої послуги умовам Брифу та/або Технічного Завдання, а Виконавець на підставі цих зауважень здійснює внесення правок. Замовник може надати не більше 5 Ітерацій зауважень.
4.5. Строки надання послуги визначаються на Сайті та можуть додатково узгоджуватися в листуванні між Сторонами.
Виконавець надсилає Замовникові результати наданих послуг засобами електронної пошти, та/або в месенджерах, та/або шляхом розміщення їх на файлообмінних сервісах, та/або шляхом розміщення на платформі / сервісі.
4.6. Замовник може надати Виконавцю мотивовані зауваження протягом 3 календарних днів з моменту надсилання результатів наданої послуги згідно з п. 4.5. Договору, якщо Замовник не надасть Виконавцю мотивованих зауважень, послуги вважаються наданими належним чином та прийнятими Замовником.
5. Відмова від гарантій
5.1. Послуги Виконавця і всі пов’язані Об’єкти послуг надаються «як є», без будь-яких гарантій, явних чи неявних. Замовник погоджується, що використовує Послуги Виконавця виключно на свій розсуд та ризик і несе за це односторонню відповідальність.
5.2 Виконавець не несе ніякої відповідальності за можливі не отримані Замовником результати, здобутки, працевлаштування, досягнення, прибутки, за репутаційні, інші ризики, тощо, які можуть виникнути при використанні Послуг Виконавця.
6. Права інтелектуальної власності
6.1. Сторони визнають і погоджуються, що всі результати діяльності Виконавця, які виникли в ході надання послуг за цим Договором, і всі права інтелектуальної власності переходять у повне та одноосібне володіння Замовника. Виконавець не залишає за собою ніяких прав на результати наданих послуг в рамках цього Договору. 6.2. Виконавець за цим Договором передає Замовникові всі виключні майнові права інтелектуальної власності на всі результати послуг, які будуть надані за цим Договором, за умови їх повної оплати Замовником.6.3. Виконавець розуміє і погоджується з тим, що за ним не зберігаються будь-які майнові авторські та/або суміжні майнові права на результати наданих послуг, а так само гарантує, що майнові авторські і суміжні права осіб, що брали участь в розробці дизайну, повністю належать Замовникові і всі вказані особи не зберегли за собою будь-яких майнових прав на результати наданих послуг. 6.4. Особисті немайнові права інтелектуальної власності залишаються за Виконавцем. Сторони погодили, що Виконавець зберігає за собою право на використання результатів надання Послуг (Об’єкту) для свого демонстраційного портфоліо, публікації власної реклами в т.ч. в мережі Інтернет, на сторінках у соціальних мережах. Замовник дає згоду на розміщення на розробленому за цим Договором сайті посилання на Виконавця, як розробника цього сайту.
7. Відповідальність сторін та вирішення спорів
7.1 Всі спори та розбіжності, які можуть виникнути при виконанні цього Договору, регулюються шляхом переговорів між Сторонами.
7.2. Якщо будь-який спір неможливо вирішити шляхом переговорів, такий спір підлягає розгляду в судовому порядку, за місцезнаходженням Виконавця.
7.3. Виконавець залишає за собою право відмовитися від надання Послуг та розірвати Договір в односторонньому порядку в будь-який момент без повернення грошових коштів Замовнику, в разі порушення Замовником умов цього Договору, зокрема, але не виключно в таких випадках:
7.3.1.публікація Замовником на будь-яких ресурсах в мережі Інтернет, Сайтах Виконавця, в коментарях та/або в чатах в ході надання Послуг, у пресі, передачу по радіо, телебаченню, з використанням інших засобів масової інформації, в тому числі, соціальних мережах, викладення в характеристиках, заявах, листах, адресованих іншим особам, повідомлення в публічних виступах, а також в іншій формі невизначеному числу осіб або хоча б одній людині, інформації, забороненої цим Договором, недостовірної, неправдивої інформації щодо Виконавця або отриманих Послуг, в тому числі розпалює міжнаціональні конфлікти, пропагує чи підтримує військову агресію Російської Федерації проти України, містить нецензурні вислови або іншим чином ображає інших Замовників або Виконавця, залучених ним третіх осіб, публікація інформації на Платформах чи Сайтах Виконавця, яка не стосується тематики Послуг або публікація рекламної інформації.
7.3.2. здійснення наклепів, образ, обмов на Виконавця та/або залучених ним до надання Послуг третіх осіб.
встановлення факту порушення Замовником прав інтелектуальної власності Виконавця до їх передачі Замовнику.
7.3.3. розголошення третім особам інформацію про інших Замовників, отриману в період надання Послуг, а також про методики надання Послуг та будь-яку іншу конфіденційну інформацію та комерційну таємницю.
7.3.4. неповною оплатою Замовником за надані послуги, згідно з розділом 2 Договору.
7.3.5. порушення Замовником своїх обов'язків, передбачених цим Договором.
7.4. У випадку порушень, визначених п. 7.3. Договору оплата за Послуги, зарахована на поточний рахунок Виконавця, Замовнику не повертається, не переноситься на користь третіх осіб і жодним чином не компенсується.
7.5. В разі порушення Замовником строків оплати Виконавцю, які визначені в розділі 2 Договору, Замовник сплачує Виконавцю пеню за кожен день прострочення у розмірі 1% від суми прострочення за кожен день прострочення.
8. Угода про порядок одержання, зберігання, обробки, використання та розкриття персональних даних (Політика конфіденційності)
8.1. При придбанні Послуг Замовником, останній надає добровільну згоду на збір, обробку, використання та зберігання персональних даних.До переліку персональних даних належить: прізвище, імʼя, вік, номер телефону, електронна пошта, відомості, що стосуються професійної діяльності, посилання на соціальні мережі (Telegram, Instagram), а також інші особисті відомості, що містяться в анкетах, в запитах форм попередньої реєстрації, зворотнього звʼязку, електронних повідомленнях, технічних завданнях.8.2. Збір, обробка та використання персональних даних здійснюється з метою: забезпечення звʼязку з Замовником з метою надання Послуг.8.3. Персональні дані зберігаються на строк не більше, ніж це необхідно відповідно до мети, зазначеній в цій Угоді (протягом того періоду, поки Замовник має відносини з Виконавцем або поки Виконавцю необхідно вести облік таких відносин).8.4.Замовник погоджується з тим, що конфіденційність переданих даних через Інтернет не гарантована і у випадку, якщо доступ до цих даних буде отриманий третіми особами поза зоною технічних засобів зв'язку, підвладних Виконавцю, останній не несе відповідальності за збиток, заподіяний таким доступом.8.5.Замовник дає згоду, а Виконавець має право поширювати персональні дані для третіх осіб, які виконують свої зобов’язання щодо надання Послуг Виконавцю (розробка Об’єкту, для комунікації та вирішення технічних проблем).8.6.Володільці, розпорядники персональних даних та треті особи зобов’язані забезпечити захист цих даних від випадкових втрати або знищення, а також від незаконної обробки.8.7.Виконавець повідомляє, що Замовник, як суб'єкт персональних даних, має права, передбачені Законом України «Про захист персональних даних», повний текст закону розміщено за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2297-17#Text.
9. Форс-мажорні обставини
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань у випадку, якщо таке невиконання або неналежне виконання сталося внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Під обставинами непереборної сили розуміються такі, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і, які не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокади, пожежі, землетруси, інші природні явища, стихійні лиха, збої в електропостачанні й у роботі комунікацій, які використовуються для надання Послуг, прийняття актів державних органів та інші незалежні від Сторін обставини, що унеможливлюють своєчасне, повне та належне виконання Стороною своїх зобов’язань за даним Договором.9.2. Виконавець у разі неможливості виконувати зобов’язання за Договором внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), повинен повідомити Замовника про їх настання/припинення шляхом розміщення електронного повідомлення на Сайті чи Платформі. Таке повідомлення є належним підтвердженням настання відповідних обставин і, також, в подальшому, на вимогу Замовника по Договору, може бути наданий документ компетентного органу, до сфери діяльності якого відноситься встановлення факту наявності відповідних обставин.9.3. У випадку виникнення обставин непереборної сили для Замовника, Замовник зобов’язаний повідомити про таке Виконавця протягом 5 (п’яти) днів з моменту виникнення таких обставин або з моменту виникнення у Замовника можливості повідомити Виконавця про виникнення для Замовника обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Після припинення дії обставин непереборної сили, Замовник повідомляє про таке припинення Виконавця протягом 5 (п’яти) днів з моменту закінчення дії обставин непереборної сили, або з моменту виникнення у Замовника можливості повідомити Виконавця про припинення дії обставин непереборної сили.9.4. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 20 (двадцяти) календарних днів поспіль, то кожна зі Сторін має право відмовитись від подальшого виконання зобов’язань за цим Договором і, в такому разі, жодна зі Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.9.5. Сторони підтверджують, що вони розуміють та погоджуються з існуванням форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили), а саме – військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення правового режиму воєнного стану із 05 години 30 хвилин «24» лютого 2022 року, що підтверджено Листом Торгово-промислової палати України №024/02.0-7.1 від «28» лютого 2022 року. При цьому, Сторони погодили, що у разі проведення активних бойових дій на території місцеперебування Виконавця, тривалість надання Послуги може бути збільшена у зв’язку з його тимчасовим призупиненням, і Замовник не має права відмовитися від Договору.
10. Конфіденційність
10.1. В ході виконання Договору Сторони будуть взаємно обмінюватися конфіденційною та/або внутрішньою інформацією, що є їх власністю та, яку вони бажають захищати.
10.2. Виконавець та Замовник зобов’язується не розголошувати Конфіденційну інформацію щодо цього Договору протягом строку дії Договору та 1 рік після його припинення.
10.3. Конфіденційна інформація може включати, але не обмежується: ідеями, концепціями, бізнес-планами, винаходами, відкриттями, технічними та комерційними процесами, конструктивними рішеннями, специфікаціями, зразками, удосконаленнями, маркетинговими даними, найменуваннями замовників, та комерційними таємницями, незалежно від того чи є вони якимось чином запатентованим, зареєстрованими, чи іншим чином публічно захищеними, будь-якою комерційною, фінансовою, технічною та стратегічною інформацією.
10.4. Інформація, отримана Сторонами, не буде вважатися Конфіденційною інформацією, якщо протилежна Сторона зможе документально підтвердити будь-що із наведеного: інформація була суспільно доступною на дату її розкриття; інформація була відома Стороні до її отримання від іншої Сторони; інформація самостійно розроблена працівниками Сторони, які не мали будь-якого доступу до Конфіденційної інформації, та без порушення умов цього Договору.
10.5. Невиконання зобов’язань щодо збереження умов конфіденційності є підставою для відшкодування збитків, завданих постраждалій Стороні, в повному обсязі.
10.6. Не вважається конфіденційною інформація, що публічно розкрита Замовником, в тому числі, під час маркетингових та рекламних кампаній.
11. Інші умови договору
11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту визначеного в п. 1.5. Договору, вважається укладеним на невизначений строк і діє до моменту його розірвання та/або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Договір вважається автоматично припиненим (розірваним) у випадках, коли: Замовник в повному обсязі скористався Послугами Виконавця, за які була внесена оплата; Замовник не скористався послугами Виконавця з власної ініціативи.11.2. Замовник має право в односторонньому порядку в будь-який момент відмовитися від виконання цього Договору, письмово повідомивши Виконавця не менше, ніж за 7 (сім) днів до передбачуваної (бажаної) дати відмови від Договору. В такому випадку Замовник надалі не має права користуватися Послугами Виконавця, а грошові кошти, перераховані за цим Договором, Замовнику не повертаються і жодним чином не компенсуються. Для відмови від отримання Послуг Замовнику також достатньо не здійснювати оплату за такі Послуги.11.3. Виконавець має право самостійно змінити та/або доповнити умови цього Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за цим Договором. При цьому, Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за цим Договором, є дійсною.11.4. Цей Договір розміщено на Сайті та востаннє оновлено 12 липня 2023 року.
12. Реквізити виконавця
ФОП Романюк Іванна Станіславівна
Місцезнаходження: Україна, 45605, Волинська область, Луцький район, село Боратин, вулиця Чорновола, 48а
РНОКПП: 3466410646
р/р: IBAN: UA203052990000026006030813048 в АТ КБ “ПРИВАТБАНК”